sobota, 7 czerwca 2014

Zabierz mnie....na Wystawę Kotów Rasowych w Krakowie


W ramach intensywnego weekendu z Potomkiem postanowiliśmy odwiedzić halę treningową Wisły (niiiigdy nie byłam) i obejrzeć wszystkie wystawione tam przepiękne koty (choć nie tylko: były też myszy rasowe, widziałam także propozycję zakupu jeży rasowych (tzn. jeży konkretnej rasy - nie przyglądałam się dokładniej, gdyż jeże nie były reprezentowane żywym egzemplarzem, a na plakacie jedynie).
Wystawa Kotów Rasowych Kraków 2014

Wystawa Kotów Rasowych Kraków 2014

Syn mój uwielbia koty, i mimo paskudnej alergii na sierść kocią u nas obydwojga, już drugi rok z rzędu, załadowani odpowiednimi lekami i wyposażeni w inhalatory, udaliśmy się w celu ich podziwiania. A podziwiać było co. Duża reprezentacja Main Coonów, Radgoli, Kotów brytyjskich krótkowłosych i błękitnych, Crnish i Devon Rexów i (w tym roku moich faworytów) Sfinksów.
Wystawa Kotów Rasowych Kraków 2014, Sfinks

Dla miłośników kotów wspaniała okazja podziwiania tych pięknych zwierząt, a przy okazji można wspomóc koty ze schroniska datkami czy przez zakup zdjęć, magnesów, breloków. Tak więc pożytecznie i przyjemnie. Można wystawę odwiedzić jeszcze jutro - od godziny 10.00 do 17.30

Wystawa Kotów Rasowych
Hala Treningowa Towarzystwa Sportowego Wisła
Kraków, ul.Reymonta 22

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz